اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۸۸۷

سیاه‌جامگان راه خود را پیدا کرده است

سیاه‌جامگان راه خود را پیدا کرده است
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در بازی با استقلال یک دروازه‌بان 20 ساله را با بازی دادیم که اولین حضورش در لیگ برتر بود.
۱۹:۲۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

رضا عنایتی در گفت‌وگویی در مورد تساوی بدون گل مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی بدی نبود. تماشاگران دو تیم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را مشاهده کردند. موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. تیم ما بعد از باخت‌های پیاپی توانست مقابل تیم خوب استقلال به مساوی برسد. سیاه‌‌جامگان راه خودش را پیدا کرده است. 

وی در مورد مصدومیت دو بازیکن سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان ما با شور و هیجان بازی کردندو مصدوم شدند. ضمن اینکه باید از دروازه‌بان تیم‌مان تشکر کنم. او یک دروازه‌بان 20 ساله بود که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت و مقابل استقلال بازی کرد. برخی آدم‌ها نامردی می‌کنند. دروازه‌بان تیم ما آقای ناصری درست روز قبل از مسابقه اعلام کرد که دیگر به تیم نمی‌آید. من از اینکه او گفته نمی‌آیم ناراحت نیستم اما ای کاش 3 روز قبل این مسئله را به من می‌گفت. دروازه‌بان جوان ما هم شایستگی‌های خود را نشان داد و خدایی هم وجود دارد. هر کنشی یک واکنش دارد.

عنایتی در مورد اینکه شفر به داور خیلی معترض بود، عنوان کرد: اگر بنا به اعتراض است ما باید بیشتر اعتراض می‌کردیم. بهتر است در مورد داوری زیاد بحث نکنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین